Navigáció

MALAJZIA- SAIL4FUN II.RÉSZ

on 2020. március 04.

2020-as malajziai Sail4Fun vitorlázásunk élménybeszámolóját folytatjuk, tartsatok velünk!

Koh Lipe szinte teljes egészében nemzeti park, így másnap behajóztuk a közeli pici szigeteket, megcsodáltuk türkizkék vizeit, színes halait és prospektusba illő lakatlan hófehér homokos partjait. Horgonyozni itt tilos, viszont mindenhol találni néhány bóját melyekhez biztonsággal lehet rögzíteni hajóinkat akár éjszakára is. Volt aki a milliónyi fényes csillagot csodálta este és volt aki a zenés táncos szórakozást választotta….senki sem csalódott és csodásan érzete magát ezen a thai kiruccanáson.

Koh Lipet elhagyva visszahajóztunk Langkawira, egy picit vitorlával , picit motorozva, de szerencsékre viszonylag nyugodt hullámzás mentes tengeren, közel hátszélben. Délután 3órára kötöttünk be a sziget NY-i oldalán található Rebak Marinába. A 2 „vadon” töltött éjszaka után, többen csobbantunk a marina meseszép medencéjébe, koktélozva és átbeszélve a thai kalandokat. Már első látogatásunkkor is megkedveltük ezt a kikötőt, nem csak az elhelyezkedése a remek szolgáltatásai is egyedülállóak a térségben. A vacsorát is a kikötő legalább 5 nemzet ételeit kínáló éttermében fogyasztottuk el, isssteni volt😊

A következő nap egy különleges helyszín várt bennünket, egy nem mindennapi útvonallal. Mesébe illő sziklafalak mellet hajóztunk a kékes zöld vízben, szűk átjárókon haladtunk át a dzsungel hangjaival a háttérben. Hát így érkeztünk meg a Várandós Lány tavához, mely egy édesvízi tó, amit csupán 3-4 méter választ el a tengertől. Magas hegyek veszik körül és sok-sok majom lakja az oda vezető ösvényt. A tóban lehet fürödni, de csak jól úszóknak és bátraknak, akik nem riadnak meg a kifüggesztett táblától miszerint baktériumok is vannak a tóban, és nyílt sebbel nem javasolt benne lubickolni….hát, inkább azt akarták kiírni, hogy nincs kedvünk figyelni a bolondozó és úszás tudatlan turistákra sem ülni a forróságban a tavat kémlelve 😊

Pici szomorúsággal hagytuk el ezt a területet és hajóztunk tova mivel az utolsó hajózós esténk következett. Langkawi D-NY-i partjára hajóztunk a Dash Resort Club elé, ahol félig tervezetten félig spontán, de egy fergeteges naplemente buliba cseppentünk, üvegfalú medencében táncoltunk és tűztáncosokat csodáltunk méltó záró akkordjaként ennek a remek hétnek. Az este mindenkinek máshogy ért véget😊, van akinek csak reggel….de soha sem feledjük.

Utolsó Langkawin töltött napunk délelőttjén visszahajóztunk a bázisra, feltöltöttük üzemanyaggal hajóinkat és kényelmesen belehuppantunk a kikötő medencéjébe, vagy épp a Duty Free shoppok kínálatába, és cseppet sem izgatottan vártuk a hazautat.

De elérkezett a délután 5 óra, és megkezdtük hazautazásunkat.

Csodás 10 nap volt mögöttünk, és most is azt éreztem, hogy ide még vissza kell jönni😊

MALAJZIA ÉLMÉNYVITORLÁZÁS I.RÉSZ MEGTEKINTÉSE

További bejegyzések

Köszöntjük oldalunkon!

Iratkozzon fel hírlevelünkre és vegye igénybe 50 EURÓS KEDVEZMÉNYünket, melyet első hajóbérléséből biztosítunk. Kérjen személyre szabott ajánlatot, vagy válogasson akciós ajánlataink közül.

Az adatvédelmi nyilatkozatot elolvastam, megértettem és elfogadom.
Hozzájárulok, hogy e-mailben (eDM), a Prima Yacht Kft. megkeressen ajánlataival.